sâmbătă, 16 februarie 2008

TimeShift



T
imeShift joc creat de Saber Interactiv sugereaza inca din titlu cel mai atractiv element al sau, manipularea timpului. AI-ul este bine pus la punct inamicii avand o abilitate extraordinara de a ma vana. Acestia fac tot posibilul sa ma puna la pamant folosindu-se de un arsenal de arme destul de diversificat (arme automate, pistoale, shutgun-e, sniper-e, grenade) . Punctul forte al jocului este costumul ce imi da abilitatea de a mutila timpul, de a-l incetini, opri sau a-l da inapoi. (Putem chiar observa gloantele cat si traiectoria acestora ) Costumul este de asemenea inzestrat cu inteligenta artificiala (S.S.A.M) ce ma atentioneaza in caz de pericol, imi arata nivelul vietii, scutului etc. Energia folosita pentru puteri si viata se regenereaza cand luam un mic ragaz dupa lupta. Regenerarea vietii este un aspect imprumutat din Halo. Grafica jocului arata destul de bine, efectele grafice si shader-ele facandu-si treaba acceptabil. Jocul are o atmosfera posomorata cauzata de texturile mate si de reflexiile neretusate.
*Nu am precizat nimic de story pentru ca este un aspect la care da cu batu'n balta total

3 comentarii:

cristi spunea...

tare jocul ;)

player spunea...

nu l'am jucat, nush cum e dar din imagini pare destul de frumushel

Unknown spunea...

nici eu nu l-am jukat dar ideea mi se pare interesanta asha k o sa il incerc si eu :D