sâmbătă, 16 februarie 2008

S.T.A.L.K.E.R : Shadow of Cenobyl


...ce sa zic..........acest Survival FPS are o grafica foarte buna...contine efecte vizuale pentru caldura, particule de praf, efecte pentru vreme, de distorsionare a imaginii, chiar si efecte pentru simularea vantului...texturile iti ofera impresia de foto realism, atmosfera redata este posomorata, cu un level desing macabru, dar genial...nu pot spune ca A.I.-ul este unul extraordinar, pentru că nu este.. inca nu s-a creat AI-ul perfect...este destul de bine realizat exceptie facand unele momente cand mai da cu batu'n balta ...pot spune ca A-life'ul isi face treaba cu brio, multumita lui nu ai impresia ca eşti singur într-un joc imens, un fel de MMO jucat în single-player ...sunetul în acest joc este de nota 10, de la efectele sonore pana la vocile NPC-urilor..mi-au placut la nebunie injuraturile în limba ucrainiana ....Shadow of Cernobyl este plin de bug-uri şi plin de momente în care se misca prost...am fost foarte dezamagit in momentu' in care am vazut ca un joc la care s-a lucrat 6 ani de zile a avut un final atat de stupid ...anterior am aflat ca finalul depinde de modul in care joci jocul si m-am mai calmat...

4 comentarii:

4u:| spunea...

ai fost destul de inspirat.si ca sa fim realisti...te reprezinta;).....so..respect:|:>

4u:| spunea...

totul.....uitasem;))

player spunea...

ai prezentat pe scurt cam tot ce era de prezentat..bv ;)

Unknown spunea...

eu nu am putut sa il jok :(( imi mergea sacadat din primele secunde de cand am iesit din camera aia de la inceput :(( si asta cu grafik la MiNN :|